Australië! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Australië! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Australië!

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

08 April 2005 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De afgelopen weken hebben we als team behoorlijk wat afgereist en heel wat programma's gedraaid. Eerst de Easter Tour langs de scholen en daarna de vakantie club. Beide waren erg geslaagd. De vakantieclub in Londen was een totaal nieuwe ervaring. We waren in een van de behoorlijk 'welgestelde' wijken in Londen en sliepen bij de mensen in huis. Ieder had z'n eigen kamer en de huizen waren echt groooot! Elke dag waren er zo'n 50 kinderen en aan het eind van de week was het jammer om gedag te zeggen. Ook op de laatste dag hadden we (en ikzelf ook) de mogelijkheid om voor een paar kinderen te bidden die daarom vroegen. Dat was bijzonder!
Nu nog een paar dagen te gaan en dan is het zover...
Ik hoop tijdens mijn tijd in Aussi regelmatig wat op mijn site te zetten om jullie op de hoogte te houden.

  • 11 April 2005 - 09:48

    Marijke:

    neeee.... wat zie je er afschuwelijk uit als arme weduwe... whahahaha! ik kom niet meer bij! ik zou dan de hele tijd in een deuk liggen om mezelf...

    hoe beviel de kennismaking? is t leuk?

  • 11 April 2005 - 20:46

    Adinda:

    Nou ik lig helemaal in een deuk van jou reactie!
    Ja goede training maar we moeten alles nog in elkaar zetten, maar het is goed.. By the way, mij ticket is geboekt!

  • 13 April 2005 - 19:24

    Pierre Breevaart:

    Hoi Adinda,

    Heb net de foto's bekeken hier. Echt hele mooie foto's. Vooral jouw met die pop heel leuk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Adinda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 36603

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 11 December 2012

Thailand 2012

Landen bezocht: