De training en schema... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Adinda Jong - WaarBenJij.nu De training en schema... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

De training en schema...

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

13 April 2005 | Australië, Sydney

Op dit moment (13/4) zit ik nog steeds in Engeland en zaterdag vliegen we uit...
Met mijn team en 3 trainers zijn we hier in een conferentie centrum van OM in Engeland om de programma's in elkaar te zetten.
Power Points, drama's, getuigenissen, verhalen van onszelf en verhalen van andere OM velden binnen Europa. Ook moet ieder een praatje (preekje) geven met aan het eind een boodschap om de mensen een beetje uit te dagen. Mijn praatje gaat over de 5 broden en 2 vissen. (Mat 14) Jezus vraagt de discipelen om hulp, maar zij antwoorden: onmogelijk! Wat is het dat Jezus vraagt van ons, en wat is ons antwoord?
Ons team is tot nu toe behoorlijk rustig, maar hopelijk komt daar binnenkort verandering in.
Zaterdag vliegen we naar Melborne en daar zijn we tot de 28ste.
Dan zijn we t/m 1 mei in Mildura, dan gaan we naar Adelaide, Perth, Sydney, Queensland en vanuit Brisbane vlieg ik weer via Signapore naar Londen...
Binnenkort een foto van ons team...

• 18 April 2005 - 14:28

Ria De Jong:

fijn om te lezen dat alles goed gaat. inmiddels zul je wel in australia zijn en genieten van 2 daagjes rust na zo'n lange reis. tot mails! en sterkte! mam

• 27 April 2005 - 02:10

Se Young:

Hoi. friend!!
    How are you doing?
    I'm soooooo busy.
    That's why now I'm writing even thought I wanted to write from two weeks ago.
    You look so well from the picture which is in your site.
    Do you know that I'm not Miss anymore after ten days?
    I hope you to experience and see what God is doing there by using you.
    I pray for your health, condition and work.
    Ik hou van jou~~~~~!!!