Nog een maandje te gaan... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Nog een maandje te gaan... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Nog een maandje te gaan...

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

10 Maart 2005 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Van 17 april t/m 31 mei ga ik naar Australië met iemand uit Finland en Rusland! Voor 6 weken gaan we op recrouting tour door Australië om OM Europa te promoten. 5 Dagen hebben we een speciale training hier in het zuiden van Engeland (met Jan de Ouden) en daarna vliegen we op 16 april naar Brisbane. Ik kan het me haast niet voorstellen, op reis met een Fin (Kukka-Maaria) en een Rus (Anton), ongelofelijk toch?

Nu nog een maandje te gaan en dan is het zover! Ik zie er steeds meer naar uit en ik begin al bijna met het aftellen.
Tot die tijd druk met de Easter show, Holidayclub, en als laatste de training.
Verder gaat het goed met de jeugdclubs van Krunch. Opnieuw weer 2 mensen tot geloof gekomen vorige week!

  • 29 Maart 2005 - 17:50

    Tineke Van Barneveld:

    Geweldg dat er nu 31 jongeren tot geloof gekomen zijn. Heb je nog nieuws over de Eastertour?
    Geweldig datje naar Australië mag gaan. Gods zegen. Deze week sta je op de gebedslijn liefs Tineke

  • 13 April 2005 - 19:21

    Pierre Breevaart:

    Hoi Adinda!

    Ik kwam weer eens kijken op je internetsite. Ik wens je een fijne tijd toe in Australie.

  • 18 April 2005 - 14:40

    Ria De Jong:

    hey dear, zojuist je foto's bekeken - prachtig!eindelijk - en een paar afgedrukt; ik leer het steeds beter, met die pc rommelen. groetjes, mam

  • 18 April 2005 - 15:07

    Pierre:

    Hoi Adinda,

    Kwam nog even voorbij. Hele leuke foto's op de site. Veel plezier in Australie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Adinda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 36616

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 11 December 2012

Thailand 2012

Landen bezocht: