De tijd in Thailand zit er al weer bijna op… - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Adinda Jong - WaarBenJij.nu De tijd in Thailand zit er al weer bijna op… - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

De tijd in Thailand zit er al weer bijna op…

Blijf op de hoogte en volg Adinda

09 December 2012 | Thailand, Chiang Mai

en ondertussen heb ik weer zin om naar huis te gaan. Ik kijk terug op een goede tijd met superveel leuke, leerzame, grappige en mooie momenten. Ik heb veel gezien en mee mogen maken en ik ben benieuwd wanneer ik weer terug ben in Azië. 
De afgelopen weken heb ik heel wat van de natuur en het mooie Thailand gezien. We zijn deze week met z’n 9en(7 Nederlanders en 2 mensen uit Singapore) op pad geweest en we hebben genoten van de prachtige berglandschappen. Soms waren de wegen goed begaanbaar, maar zo af en toe was het ook 1 grote modderpoel en een avontuur om van de ene plaats naar de andere te komen. Verder ben ik nog even in Birma geweest om mijn visum te verlengen en ook dat was een unieke ervaring. Het regende zo hard dat we bijna tot onze knieën in het water hebben gestaan. Verder hebben we een eitje gekookt bij een warm water bron en hebben gebadderd in het warme water van een andere warme bron in een prachtig natuurgebied waar op de achtergrond een vrolijk aapje van de een naar de andere boom vloog.
Uiteraard nog een leuk ritje op een olifant gemaakt en een boottocht van een paar uur met aan de ene kant de Thailand en andere kant de bergen van Birma. Echt prachtig!

Daarnaast zijn we in een afgelegen dorpje geweest om mensen wat te bemoedigen en ik heb samen met Alex en Robert de kinderen vermaakt. Wat spelletjes gedaan, ballonnen gedraaid en de DVD laten zien. Omdat het dorp vrij afgelegen lag, was het op de weg helemaal donker en vrij hobbelig, maar daardoor was de sterrenhemel prachtig. Een super ervaring om de stammen mensen met hun prachtige kleurrijke kleding te ontmoeten n zien hoe ze leven.
Nu nog een dagje in de stad om m’n tas weer in te pakken. Morgen avond hebben we een Sinterklaas avondje op het programma staan en daarna hoop in ’s ochtends vroeg weer op het vliegtuig terug naar Nederland te stappen.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor het meeleven/lezen en de leuke reacties! Het heeft me goed gedaan om berichtjes en mailtjes krijgen, maar helaas is het nog niet gelukt om iedereen een reactie terug te geven. In ieder geval bedankt!
Ik zie er naar uit om binnenkort weer rond te lopen op Nederlandse bodem, dus bij deze een laatste groet uit het prachtige Thailand en hopelijk tot snel!

Liefs Adinda

  • 09 December 2012 - 20:42

    Esther C:

    Wat een mooie ervaringen, Adinda. Hoop dat de reis terug voorspoedig gaat, Es.

  • 12 December 2012 - 13:42

    Samuel & Ximena:

    goed te lezen, je bent nu ws in Nederland! we zijn benieuwd naar al je verhalen ook life te horen! spreek je gauw in het nieuwe jaar, lukt nu natuurlijk niet, omdat wij gevlogen zijn :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Adinda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 3043
Totaal aantal bezoekers 36574

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 11 December 2012

Thailand 2012

Landen bezocht: