Het reizen gaat nog even door... - Reisverslag uit Halesowen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Het reizen gaat nog even door... - Reisverslag uit Halesowen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Het reizen gaat nog even door...

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

13 Juli 2005 | Verenigd Koninkrijk, Halesowen

Na de goede tijd in Australie was het behoorlijk wennen om weer in Luke te zijn. Ik was even vergeten hoe ontzettend heet het kon zijn in de base en tegelijker tijd was er van alles veranderd. Sara die ondertussen naar huis was gegaan, veranderingen in Luke, nieuwe mensen en zelfs de knal gele muren zagen er anders uit.
Maar na een paar watergevechten en wat filmpjes gekeken te hebben voelde ik me weer thuis. Als eerste stond op het programma de schoolstour met mijn Kids N Things Team. Voor zo'n 600 kids hebben we een programma gedaan met als thema 'Iedereen is speciaal'. In de verschillende klassen hebben we de kids verteld dat God ons allemaal uniek en speciaal heeft gemaakt en dat Hij van ons houdt zoals we zijn.
Na de schoolstour kwam Teenstreet in Tjechie. Met z'n drieen (Sarah & Oxy) verzorgden we het kinderprogramma voor de kinderen van medewerkers van Teenstreet. Van te voren hadden we een programma in elkaar gezet, maar de kinderen bleken erg jong. Elke dag hadden we babies en de meeste kinderen waren onder de 5 jaar oud. Een hele belevenis, want we moesten ze bezighouden voor bijna 4 uur achter elkaar. Elke dag hebben we een bijbelverhaal verteld, een werkje, wat puppetssongs en wat liedjes met gebaren gezongen, maar de meeste tijd hebben we een beetje met ze gespeeld. Het was erg leuk, maar tieners is toch meer mijn afdeling.
Op dit moment ben ik me aan het voorbereiden voor Teenstreet in Duitsland waar ik een groepsleider ben van een groep engelse tieners. Vanuit Teenstreet ga ik naar TiM (Teens in Mission)in Southampton (zuid Engeland) om een van de leiders te zijn. Ik zie er erg naar uit maar het betekend ook dat ik nog maar 2 weken hier in Luke te gaan heb.... gek idee... Vanaf 19 Augustus woon ik weer in Nederland!
Ja, God is goed, er zijn zoveel uitdagingen & mogelijkheden die ik krijg. Ik kan en probeer er alleen maar dankbaar zijn. Zo vaak heb ik al gedacht dat ik iets niet kan, maar elke keer laat God weer zien dat met Hem niets onmogelijk is!

  • 19 Juli 2005 - 06:53

    Marijke:

    Happy birthday to you, happy birthday to yououou. Happy birthday to youhou, happy birthday to yououou!
    Meid, van harte! Kon je wel in de tuin slapen vannacht? Bij ons heeft t geregend... Ik bel je vanavond ff...

  • 19 Juli 2005 - 07:20

    Pierre Breevaart:

    Beste Adinda,

    Hartelijk gefeliciteerd met je 25 ste verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid. Een kwart eeuw oud al! Wat gaan die jaren toch snel he.

    Pierre

  • 21 Juli 2005 - 14:17

    Ronald En Anita:

    Heej Adinda! Ook namens ons hier van harte gefeliciteerd!!!!!!!

  • 01 Augustus 2005 - 16:48

    Mom&dad:

    hey dear! nice to read more about your trips! when comes the next news? we're at home now for 2 days, because Joost has to work in the Rdam Zoo, last weekend he had to stay in Afoort and we & Menno were allowed to visit the Zoo for free. the weather could be better, but it was nice to be there.
    Hope you have a good & blessed time there in Munster, with fun & everything you need.
    love from your family!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Halesowen

Adinda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 36580

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 11 December 2012

Thailand 2012

Landen bezocht: