Veranderen? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Veranderen? - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Veranderen?

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

09 Maart 2004 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik verander...

Vorige week liep ik met Lien (ons omaatje) en Marijke door Birmingham op zoek naar de bus. Birmingham is onwijs groot, dus denk aan 10x zoveel mensen als in Rotterdam op zaterdag... Allemaal aan het winkelen. En er lopen hier types rond! Khad gewoon medelijden met de mensen die in Birmingham liepen. Raar he?!

Lien had ons uitgenodigd om mee te gaan naar een bijeenkomst van de Modern Jesus Army. Was echt heerlijk. Lekker gezongen enzo. Die mensen wonen met elkaar in een huis (verschillende huizen) en delen elkaars bezittingen en inkomen. Heel bijzonder.

site: www.jesus.org.uk

Daarna zijn we gelijk doorgegaan om brood en koffie uit te delen aan de daklozen. We zouden Danny en Regina ontmoeten in de McDonalds en vandaar samen op pad gaan.

Nou... als je een keer niks te doen hebt op zaterdag en twijfelt of je je zoveelste video gaat kijken, dan kan ik je aanraden om gewoon je halfje wit te smeren en met kaas te beleggen, een thermoskan koffie en bekertjes in een tas te doen en naar Hoog Catherijne te rijden. Want dat weegt zeker weten op tegen die video!

Smorgens hebben we trouwens stille tijd gehouden met ons team. Was wel gaaf. Willen we iedere zaterdag gaan doen. Bespreken hoe het gaat, hoe we ons voelen en dan voor elkaar bidden.
Ja echt bijzonder allemaal!