Creative Evangelism - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Creative Evangelism - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Creative Evangelism

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

04 April 2004 | Verenigd Koninkrijk, Londen

In deze week hebben hebben we vooral stil gestaan bij creatieve manieren van evangelisatie. Naast de verschillende lessen hebben we veel geoefend voor de mime show die we over drie weken gaan doen met ons hele team. Tot die tijd moeten we veel oefenen en dat is erg leuk (en moeilijk). Niets voor mij dat mime.
Verder hebben we opnieuw echt goede gesprekken gehad met uit uitdelen van tracts en ik vind het ook erg leuk om te doen. Het maakt me echt blij.
Deze week had ik ook een gesprek met een busdriver en dat was heel bijzonder.
Op een of andere manier zaten we in de verkeerde bus, waardoor we een heel stuk met die bus moesten rijden. Al die tijd heb ik met hem een gesprek gehad over het geloof. Hij was erg teleurgesteld in de kerk en daarom al jaren niet meer geweest, maar hij zei dat het hem aan het denken had gezet en dat hij binnenkort weer eens zou gaan! Gaaf!