Zeilweek in Schotland! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Zeilweek in Schotland! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Zeilweek in Schotland!

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

13 September 2004 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een drukke zomer kon ik even heerlijk genieten van een weekje zeilen in Schotland.
3 September vroeg in de ochtend zijn we vertrokken om vervolgens 9 uur later aan te komen bij ons luxe jacht 'Seventh Wave'.
Andrew, de eigenaar van de jacht, is een van de evangelisten van Luke. Mensen kunnen voor een weekje aan boord komen en genieten van de natuur en leren zeilen.
De zeilweek behoort tot een van de Adventure weeks van Luke. We hebben veel gedaan aan teambuilding, bijbelstudie en natuurlijk voldoende tijd om lekker te relaxen en na te denken. Ik voel me een beetje oud worden want ik heb echt genoten van de natuur!
Het weer was fantastisch en we hebben haaien,zeeleeuwen en dolfijnen gezien.
Daarnaast hadden we als groep het voorrecht om voor de eerste keer in zee te zwemmen en lekker te zonnen op het strand!
Thank you Lord!

  • 13 September 2004 - 12:42

    Eveline:

    ben benieuwd naar je bruine hoofd!!

  • 14 September 2004 - 19:35

    Marieke:

    LEUK!!!
    Groetjes, veel succes en liefs!

  • 15 September 2004 - 13:16

    Marijke:

    Ach was ik maar... :-( Kzit me hier rot te vervelen op de bank. Alhoewel ik vandaag wel een vruchtbare dag heb gehad, want ik heb de kapper uitgenodigd om een keertje mee te komen naar de kerk. Waar een training in Engeland al niet goed voor is :-)

    Daaaag... T beste hoor. Joe, Doeg...

  • 19 September 2004 - 20:46

    Robin:

    Zegen, het ga je goed.

  • 21 September 2004 - 10:53

    Eveline:

    Zoooooo-o-o veeeeeet mooi!!

  • 17 Oktober 2004 - 12:54

    Pierre Breevaart:

    Hallo Adinda,

    Wat een mooie foto's van je zeilweek.

    Groeten: Pierre Breevaart

  • 22 Oktober 2004 - 15:41

    Moesje:

    prachtig joh! wat zal jij genoten hebben! veel liefs en see you in november!?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Adinda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 36593

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 11 December 2012

Thailand 2012

Landen bezocht: