Feestje! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Feestje! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Feestje!

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

10 Maart 2004 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik vergeet het bijna te vertellen!
We hebben wat te vieren!
Elke maandagavond gaan we 'tracts' uitdelen in Birmingham. Zo ook gister...
In totaal moet ik er minstens 1000 uitdelen en ik heb nog heel wat te gaan.
Van te voren natuurlijk gebeden dat we de juiste mensen zouden tegenkomen en dat God ons werk zou zegenen! En, opnieuw zijn onze gebeden verhoord! Twee mensen tot geloof gekomen en een ontzettend goed gesprek gehad met iemand. Samen met Marijke heb ik de hele avond een gesprek gehad met jonge man. Ook hij was ontzettend opzoek en wil meer weten. Ja, dit soort dingen maken me echt blij!
Beetje jammer van al mijn tracts, wat totaal heb ik er gister maar 25 uitgedeeld.

  • 17 Maart 2004 - 07:23

    Petra Jansen:

    Hi Pinda, Heb je de 1000 al gehaald? Zullen we nog eens chatten?

    Liefs, Petra.

  • 19 Maart 2004 - 15:41

    Corrie Evenblij:

    Hoi Adin, Petra noemt je Pinda. Waarom noemt ze je geen Apinda?

  • 19 Maart 2004 - 15:45

    Petra Jansen:

    Corrie, doe niet zo diebiel! Je zou maar tegenover je zitten:))

  • 19 Maart 2004 - 15:46

    Corrie:

    Dan zit ik dus voor de spiegel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Adinda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 36593

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 11 December 2012

Thailand 2012

Landen bezocht: