MAP & Kids 'N Things! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu MAP & Kids 'N Things! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

MAP & Kids 'N Things!

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

24 September 2004 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een weekje zeilen is het 'gewone' leven hier in Luke weer begonnen.
Nou ja, gewoon kan ik het eigenlijk niet noemen. Elke dag beginnen met een dagopening en evangelisatie is de normaalste zaak van de wereld...
Na de eerste 8 maanden ben ik beland in MAP
(Mission Action Programme). Dit houdt in dat 80% van de training bestaat uit praktijk (ministry) en 20% theorie. Dat is heel wat meer praktijk dan in de vorige periodes.
Vanaf september tot december werk in mee in het Kidsteam. In deze periode hebben we 2 schools-touren (de Harvest & Christmas show) die we met ons team doen. Maandag 26 september staat de eerste show gepland van de in totaal 12 scholen waar we optreden.
Het thema van de show is Be Thankful.
We mogen dankbaar zijn voor alle dingen die
we hebben en alle goede dingen die God ons geeft.

• 26 September 2004 - 11:43

Marijke:

-Waar blijven mn foto's?! :-)

Heeje, maarre... succes morgen! Wordt gaaf!! En sterkte met je mime, he (gnagna).

• 30 September 2004 - 12:30

Eveline:

He! Adin, jij bent toch ook bij Snowdonia (ofzoiets) geweest, de hoogste berg in de omgeving?? Judith ook, zie; jvd.waarbenjij.nu

• 30 September 2004 - 20:06

Marijke:

Boehoe... ik mis t zo!!!

• 01 Oktober 2004 - 03:03

Pierre Breevaart:

Hallo Adinda,

Wat een leuk verslag en leuke foto's van je zeiltocht. Heel mooi.

Pierre, Hellevoetsluis

• 01 Oktober 2004 - 10:45

Adinda:

Leuke side!

• 17 Oktober 2004 - 11:38

Judith:

Heej Adin,
    kVat 'm... k had al lopen zoeken naar je site maar kon m niet vinden... Eef heeft me even de weg gewezen :) Coole site en tis hier supermooi idd! Toppie!!

Tot later!
    Groetjes Judith

• 24 November 2004 - 11:42

Esther Siebrand:

hey Adinda, via de wittenbergsite kwam ik op jouw site terecht. Wat gaaf om te lezen en te zien waar je mee bezig bent! cool!! succes daar! bless, es

• 02 December 2004 - 11:58

Brent:

Good Job! I am proud of you!!