Community week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Community week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Community week

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

04 April 2004 | Verenigd Koninkrijk, Londen

The Kingswinford Church
Vorige week zijn we een week weggeweest en hebben we samengewerkt met een gemeente hier in de buurt.
De hele week hebben we in de kerk geslapen en samen met mensen uit de gemeente allerlei activiteiten georganiseerd.
We hebben meegewerkt met een soort Alpha cursus, een aantal jeugdclubs, prayerwalk, door to door, we hebben een aantal scholen bezocht & optredens gedaan en een jongerenavond georganiseerd. Ook tijdens de kerkdiensten mochten we een bijdragen leveren. Het was echt bijzonder want een heleboel mensen waren in de diensten geraakt en tijdens de week zijn twee mensen tot geloof gekomen en die laten zich met pasen dopen.
Als team gaan we daar natuurlijk naar toe!
Ook voor ons team was het een hele uitdaging om een week samen te leven. Het was een van de leukste weken tot nu toe! Veel geleerd van elkaar, onszelf & natuurlijk van God! We zagen echt door de hele week dat we allemaal deel zijn van het lichaam van Christus. We hebben elkaar nodig!