Dit jaar is het Afrika! - Reisverslag uit Zinder, Niger van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Dit jaar is het Afrika! - Reisverslag uit Zinder, Niger van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Dit jaar is het Afrika!

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

07 December 2010 | Niger, Zinder

2 weekjes in Niger.. Vol verwachting klopt ons hart!

  • 08 December 2010 - 06:46

    Marian :

    Hey Adinda, goed zeg! Ik ben net terug van een World Servantsreis naar Ghana, was erg indrukwekkend! Ik leef met je mee! Veel plezier!

  • 08 December 2010 - 08:01

    Ronald Gouw:

    Ik ben heel benieuwd! Veel zegen daar.

  • 08 December 2010 - 10:33

    Samuel & Ximena:

    veel zegen en houd ons op de hoogte! daarna skypen we wel weer!! sterkte en geniet ervan!! grtjes

  • 09 December 2010 - 16:48

    Mam:

    hoi lief!

    gelukkig dat je goed bent aangekomen en maak er wat van de komende twee weken. we zijn benieuwd naar je belevenissen!!

    liefs, pap & mam

  • 15 December 2010 - 21:26

    Sara Mo:

    Yeah, I can imagine!

  • 23 December 2010 - 14:18

    Nel De Keizer:

    Ik reageer op je laatste verslag.
    Heb de andere zonet gelezen.Heel mooi
    om de lezen,wat een fantastische
    ervaring voor jullie.
    Je bent nu denk ik al weer in Nederland, hopelijk gaat is alles goed gegaan tijdens de reis .
    Lieve groeten voor jou en je vriendin,
    Nel de Keizer

  • 23 December 2010 - 14:18

    Nel De Keizer:

    Ik reageer op je laatste verslag.
    Heb de andere zonet gelezen.Heel mooi
    om de lezen,wat een fantastische
    ervaring voor jullie.
    Je bent nu denk ik al weer in Nederland, hopelijk gaat is alles goed gegaan tijdens de reis .
    Lieve groeten voor jou en je vriendin,
    Nel de Keizer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Adinda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 36561

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 11 December 2012

Thailand 2012

Landen bezocht: