Thailand!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Thailand!!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Thailand!!!

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

05 December 2007 | Thailand, Chiang Mai

Tijd om weer eens een berichtje te plaatsen! Deze keer vanuit Chiang Mai, het noorden van Thailand :-)
Een uurtje geleden aangekomen en klaar voor een mooi avontuur met God! Bijna 2 maanden hoop ik hier te zijn, dus binnenkort meer...
Op dit moment is het in ieder geval een lekker temperatuurtje (26 C) en begeef ik me bij mooie mensen, wat wil je nog meer?

De komende 2 maanden hoop ik me te gaan bezighouden met het schrijven van nieuw script voor een poppentheater. We zijn aan het denken rondom het thema 'water'. We hopen dit uiteindelijk op een dvd te zetten die we op meerdere plaatsen en voor verschillende stammen kunnen gebruiken.

• 05 December 2007 - 14:57

Petra:

tjonge jonge, wat een gaaf nieuw avontuur ga je weer beleven! Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doen daar!
    Groetjes en geniet van het mooie weer, hier regent het....

Liefs,
    Petra.

• 05 December 2007 - 15:02

Ronald:

Super dat je goed bent aangekomen! Veel plezier daar

• 07 December 2007 - 10:05

Pierre Breevaart:

Beste Adinda,

Ik wens je een hele fijne tijd toe in Thailand. Geniet ervan.

Pierre

• 09 December 2007 - 08:15

Jan:

Sjonge, wel modern hoor zo'n webside, het allerbeste daar en ja vergeet je collega's niet in een ver koud kikkerlandje

• 09 December 2007 - 08:59

El:

Goedzo leukerd!
    geniet maar er van dat mooie weer, de vrijheid, mooie kleuren, leuke huisjes (proef je de jaloezie al een beetje ;-))

Een dikke knuffel en keep me updated!

El

• 09 December 2007 - 21:38

Erik Dijkstra:

Hey Adinda. Altijd leuk om een mailtje te ontvangen en dan te ontdekken dat je dan al weken in het buitenland zit :-S
    In ieder geval veel plezier en Gods zegen daar!!!

-Erik-

• 09 December 2007 - 21:51

Ruben:

Hoi Adinda,

leuk om op je site te lezen dat je goed bent aangekomen. Vreemd idee dat je aan de andere kant van de wereld bent. (het weer is in ieder geval wat aangenamer als hier in Houten)

Heel veel succes de komende tijd bij je werk daar, we denken aan je!

Veel groetjes van ons,

Ruben en Annemarie
    www.rubenbulten.nl

• 10 December 2007 - 11:32

Rutger Lenstra:

Hoi Adinda,

Goed om lezen dat je goed bent aangekomen. Suc6 daar en ik wens je God's zegen toe.
    Liefs Rutger

• 10 December 2007 - 11:34

Samuel:

gaaf van je te horen! geniet ervan en ik zie je foto's wel tegemoet! bid voor je! sterkte ermee en houd je taai!

• 10 December 2007 - 20:33

Teri & Ben:

Good morning Adinda,

dear adinda, i hope thing are going well. i hop eyou are learning a lot about the thai culture and fitting right in.

oja and don't forget those great thai cookies. i like them a lot so you have to bring 6 for me with you

cool
    lots of love from Teri and Benjamin
    doeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii

• 14 December 2007 - 11:29

Daphne:

vet gaaf zo in thailand te zitten. ben best wel beetje jaloers dat je daar mooi weer hebt..
    heel veel plezier daaro, geniet ervan!!

veel liefs daphne