Tadaaaa...!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Tadaaaa...!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Tadaaaa...!!!

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

05 Februari 2004 | Nederland, Amsterdam

Vanaf vandaag kun jij op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes vanuit Engeland...
---
Deze website heb ik geopend, omdat ik merk dat ik de dingen die ik geleerd heb graag met anderen wil delen. Van al die nieuwe ideeen word ik zo enthousiast! Dan denk ik: dit moet ik aan die vertellen en dat aan die... Het is te veel gewoon en het is te mooi en te waardevol om het voor mezelf te houden. Zelf kan ik er zoveel mee dat ik geloof dat het ook anderen enthousiast kan maken.

Deze website probeer ik bij te houden in de hoop dat het niet alleen voor mij goed is om alles wat ik geleerd heb even op een rijtje te zetten, maar ook in de hoop dat God ook tot jou spreekt...

Ik geloof dat God elke dag tot ons wil spreken. Is het dan niet een fantastische uitdaging om er elke dag proberen achter te komen wat Hij zegt?!

What is God saying to me?
Deze vraag hangt boven mn spiegel. Hopelijk is dat een vraag waarop ik vele antwoorden krijg.

  • 22 November 2009 - 07:26

    Mam:

    fantastisch dat je zo duidelijk uitkomt voor je geloof; je bent een voorbeeld, nit alleen voor mij, maar hopelijk ook voor anderen die hun levensreis niet alleen kunnen en willen maken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Adinda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 36603

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 11 December 2012

Thailand 2012

Landen bezocht: