Evangelism Skills Programme (ESP) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Evangelism Skills Programme (ESP) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Evangelism Skills Programme (ESP)

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

29 Juni 2004 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na EEP afgerond te hebben (en mijn certificaat gehaald te hebben) ben ik beland in het programma ESP. Hier kan iedereen kiezen in welke team je verder wilt gaan. Ik heb gekozen voor het kerkteam. Wat dat is? In dit team werken we samen met een gemeente hier in de in de omgeving. We zijn betrokken in vier verschillende activiteiten van de gemeente. Dinsdagavond de kinderclub, vrijdag tieners en zondag gaan we naar de diensten. Regelmatig werken we ook mee aan de programma’s. Daarnaast doen we op zaterdag evangelisatie. Dit kunnen verschillende dingen zijn, zoals deur aan deur, straat evangelisatie en binnenkort gaan we de Jezus video uitdelen tijdens deur aan deur. Het kerkteam bestaat uit Chang Ik, Louis, Hee Young (Korea), Katie (USA), Sara (Zweden), Sara (N.Ierland) en ik de teamleider. Als extra activiteit hebben we op 3 Juli een grote evangelisatieshow gepland. Het wordt een avond vol afwisseling; mime, drama, getuigenissen, muziek, trucks, handpoppen en nog veel meer! Veel werk, maar ik zie er erg naar uit.