Asian Week! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu Asian Week! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Adinda Jong - WaarBenJij.nu

Asian Week!

Door: Adinda

Blijf op de hoogte en volg Adinda

09 Maart 2004 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De tweede week van EEP is alweer voorbij!
Dit was de Asian week. We hebben kennisgemaakt met een aantal religies: Islam, Hinduism & Sihks. In de ochtenden hadden we verschillende seminars en s'middags de praktijk. We zijn naar verschillende Aziatische wijken in Birmingham geweest om daar met de mensen in contact te komen. Dat was lastig, want de meeste mensen wilde niet echt met ons praten. We hadden bijna opgegeven totdat we een jongen ontmoette die opzoek was... Hij heel wat vragen etc, en uiteindelijk gaf hij zijn adres zodat het Asianteam met hem in contact kan komen.
Ook zijn we naar een Moskee geweest... dat was erg leuk om te zien.
Donderdag hebben we 'door to door' gedaan.
Met een evangelist op pad geweest en gewoon bij mensen aangebeld om over het evangelie te vertellen. Dat was echt heel bijzonder. Hele goede gesprekken gehad en zelfs een aantal mensen bij wie we terug mochten komen. Vrijdag hadden we de boekentafel. Midden op straat een boekentafel en in gesprek komen met de mensen.
Het was een leuke week, heel veel geleerd en gezien, maar ik denk niet dat ik kies voor het Asianteam...